Mi vár rád, ha hozzánk fordulsz?

05.10. pénteken ügyfélszolgálatunk és bemutatótermeink ZÁRVA tartanak!

Mi vár rád, ha hozzánk fordulsz?

Ahhoz, hogy a lehető legérthetőbben elmondjuk, mit kapsz tőlünk, ha elektromos fűtési megoldást keresel, először is nézzük meg részletesen magát a folyamatot!

Több lehetőséged is van, ha megkeresed a Nordartot, hogy megtudd, mi a lehető legjobb és leghatékonyabb megoldás a számodra. Nem írnánk le most lépésről-lépésre mindent, győződj meg inkább arról, hogy mindenre gondoltunk!

Kezdő lépések

Ezen az oldalon találsz egy elektromos fűtés kalkulátort, amelyikkel könnyen ki tudod azt számolni, hogy az általad választott helyiségben milyen fűtési teljesítményre van szükség! Elég pár adatot megadnod a fűtendő szobáról, és már meg is van a számodra kedvező megoldás.

Ha több szobáról, teljes lakásról vagy házról van szó, és inkább szakemberre bíznád a számolást, akkor használd részletes ajánlatkérésünket ezen az oldalon. Ennek kitöltése után egy személyre szabott  ajánlatot kapsz tőlünk, amiben minden lényegeges információt megtalálsz a szükséges teljesítményekről, méretekről, villamoshálózatról, stb. Igyekszünk gyorsan elkészülni, általában pár órán belül a postafiókodban landol a kész ajánlat.

Ha ez számodra kevés, vagy személytelennek érzed, keress minket telefonon, vagy írj nekünk emailt:

Ügyfélszolgálatunk száma: 06 20 955 26 29
Emailt ide írhatsz: [email protected]
 
Eddig meg is volnánk – kapcsolatba léptünk. 

És még mi szól a Nordart mellett?

Tudnod kell, hogy azért dolgozunk, hogy minden kérdésre választ kapjál, és valóban a legjobb megoldás szülessen, ha norvég fűtőpanelről van szó. Ügyfélszolgálatunk maximális, mindenre kiterjedő támogatást nyújt neked – ezt garantálja a több mint egy évtizedes szakértelem, amivel rendelkezünk.

És ha nem az elektromos fűtés a megoldás?

Ez a kérdés úgy hangozhat, mintha magunk ellen beszélnénk. Tudnod kell azonban, hogy nekünk nem célunk az, hogy minden áron rábeszéljünk egy megoldásra, ami lehet, hogy nem is jó neked. És hogy miért írjuk ezt? A válasz egyszerű: mert a Nordart missziója nem lehet kevesebb, mint az ügyfelek legjobb kiszolgálása. Ez azt is jelenti, hogy ha nem jó megoldás valamiért az elektromos fűtés egy leendő vevőnek, akkor ezt is el fogjuk mondani. A cél a megoldás, és nem a feltétlen eladás. A probléma feltérképezése után tudjuk csak azt megoldani az adott helyzetet – és ezt mindig maximálisan figyelembe vesszük. 

Mi segítheti még ezt a folyamatot?

Az mindenképpen, hogy ha ajánlatkérés után, vagy akár azt megelőzően is ellátogatsz valamelyik bemutatótermünkbe. Az egyik legnagyobb raktárkészlettel rendelkezünk a norvég fűtőpanelek és elektromos padlófűtés területén, és meg tudjuk neked mutatni azt, amire kíváncsi vagy ebben a témában. Nem beszélve arról, hogy a kérdéseidre így személyesen is választ kaphatsz. Minden hozzánk forduló ügyféllel kiemelten törődünk, törekszünk a megoldandó feladat minél alaposabb megismerésére, és a legjobb megoldásra. Nálunk nem futószalagon fogod magad érezni, ahol egy vagy a sok közül! Próbáld ki, látogass el hozzánk!

   

Mi történik a megrendelés után?

Ha sikerült számodra közösen megtalálnunk a megfelelő megoldást, akkor ezután még a következőket várhatod tőlünk:

  • Ingyenes házhozszállítás Magyarország teljes területén

Nincs értékhatár, mindent ingyenesen szállítunk. Nincsenek további rejtett költségek és apróbetűs rész!

  • Hatalmas raktárkészlet, rövid szállítási határidő

Általában mindent ki tudunk szolgálni személyes átvétel esetén akár azonnal is, kiszállítás esetén 1-2 napon belül. Ha még sincs valami raktáron, akkor 1-2 héten belül a legtöbb termékünk megérkezik. Ebben azért vagyunk biztosak, mert kizárólag európai gyártású fűtőpanelek forgalmazunk, így nem függünk az esetleges távol-keleti szállítási nehézségektől.

  • 5 év teljes körű cseregarancia a fűtőpanelekre

Ha valami probléma adódik a fűtőpanelekkel, akkor azt kifogásgyártás és hosszú bevizsgálási idő nélkül, azonnal cseréljük. Nem maradsz fűtés nélkül hosszú napokig, hetekig, ha minket választasz. Csak leemeled a falról a készüléket, behozod hozzánk és adunk egy újat. Ha nincs lehetőséged behozni, a cserét futár útján is intézhetjük. Ebben az esetben a futár viszi egyszerre az új készüléket, és elhozza a hibás darabot.


Meggyőztünk? Akkor tegyél egy próbát velünk!